TRGOVINA ZIP
Polje pri bistrici 10, BISTRICA OB SOTLI
03 5804 370
TRGOVINA ZIP
Trška cesta 2, PODČETRTEK
03 5829 570

Pogoji nakupa

ZIP, Narat Oton s.p.
Dednja vas 19
8255 Pišece
e-pošta: info@zip.si
tel.: 03/ 580 43 70
fax.: 03/ 580 43 70

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine ZIP.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino ZIP.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje ZIP, Narat Oton s.p., Dednja vas 19, 8255 Pišece, matična številka: 1043668000, davčna številka: SI62899449 (podjetje vpisano v sodni register Sodišča Brežice, Vpisano pri AJPES 15.7.1998), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine ZIP.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ZIP.si in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih podjetja ZIP, Narat Oton s.p..

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih podjetja ZIP, Narat Oton s.p..

Veljavnost ponudbe in cene

Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini ZIP.SI in se lahko razlikujejo od rednih cen ZIP, Narat Oton s.p. Cene se potrdijo ob potrjenem naročilu spletnega administratorja!

Lastništvo blaga

Dobavljeno blago je do celotnega plačila last podjetja ZIP, Narat Oton s.p.

Navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe in opis postopka za odpravo napak v naročilu

Ko ste se odločili za izdelek, ki ga želite kupiti, ga izberete, vpišite želeno količino izdelka (če je ta več kot 1), nato pa pritisnite na gumb "Dodaj v košarico". Ko izdelek dodate v voziček, se zgoraj desno ob ikoni vozička prikaže kolina in cena izdelka. 

Ko izberete v spletni trgovini vse izdelke, ki jih želite naročiti, pritisnite na ikono vozička, ki se nahaja zgoraj na desni strani. Odpre se okno z vsebino košarice; na seznamu se znajdejo vsi izdelki, ki ste jih izbrali s pritiskom na gumb "dodaj v košarico". Tukaj lahko spreminjate količine izbranim izdelkom ali jih odstranite iz svoje košarice (izdelek odstranite iz vozička s klikom na »x«), vpišete podatke o kupcu in dostavi, ter potrdite naročilo. Za nadaljevanje in zaključek naročila kliknite na »Na pregled naročila«.

Načini plačila

Na voljo so vam naslednji načini plačila:

- Z gotovino ob prevzemu
- Z nakazilom  na račun podjetja ZIP
- Osebni dvig

 
Garancija

Garancija

Vsak izdelek ima ob pravilni uporabi zagotovljeno garancijo. Garancijski roki za posamezne izdelke so zapisani v podrobnostih artikla in garancijskem listu, ki ga prejmete ob nakupu. Zakonski rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni, od dneva, ko je servis Zip oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za uveljavljanje garancije. V primeru, če servis Zip oziroma pooblaščeni servis v zakonskem roku ne odpravi napake, je dolžan potrošniku brezplačno zamenjati izdelek z enakim novim izdelkom. Garancijska popravila oziroma zamenjave se izvajajo v servisu Zip ali v pooblaščenih servisih, navedenih na garancijskem listu. Stroške dostave na servis Zip oziroma na pooblaščeni servis nosi kupec. Stroške materiala, nadomestnih delov in dela, nosi prodajalec. V primeru, da artikla ni več na zalogi/ni več dobavljiv in ga zato ni možno nadomestiti z enakim, se po medsebojnem dogovoru s stranko artikel zamenja za takega, ki cenovno in kvalitetno ustreza reklamiranemu.

Dostava

Vse izdelke, ki so na zalogi odpremimo v 2-7 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila in plačila, če se dobavljajo na osnovi načina plačila po predračunu. Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le-te vpišite pod opombe na dnu naročila. V primeru, da določenega izdelka nimamo na zalogi, Vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali telefonu in se dogovorimo za dostavo naročenega izdelka.

Stroški dostave

Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije, s katerim imamo sklenjeno pogodbo. Cena dostave za področje Slovenije se zaračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije za poslovne pakete. Pri plačilu po povzetju vam pošta zaračuna provizijo za odkupnino, ki znaša 0,96 EUR za pošiljke v vrednosti manj kot 96 EUR oziroma 1% vrednosti za pošiljke v vrednosti 96 EUR in več. Pri nakupu nad 100€ je dostava brezplačna. Izjema so težji artikli, kot sta pesek in sol do skupne teže 50 kg, in artikli z volumnom nad 1 m3 ter artikli, pri katerih je navedeno, da dostava ni brezplačna; za te artikle brezplačna dostava ne velja in se je treba glede cene dostave dogovoriti. Cena dostave, izpisana v postopku potrditve naročila, vsebuje vse stroške dostave, ki so dokončni. Ceno dostave za določene izdelke, ki zaradi svoje teža ali volumna presegajo standardne okvire računamo po kosu. V primeru, da boste v košarico vnesli takšne izdelke, se bo cena za njihovo dostavo izpisala v postopku za potrditev naročila pred potrditvijo naročila pod stroški dostave. Cena dostave, izpisana v postopku potrditve naročila vsebuje vse stroške dostave, ki so dokončni. Strošek dostave se obračunan pred zaključkom naročila, tako da po opravljenem naročilu ni nobenih dodatnih stroškov.

Vračilo

Če z izdelki, ki ste jih kupili v spletni trgovini ZIP.SI iz kakršnegakoli razloga niste zadovoljni, jih lahko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, vrnete v petnajstih dneh po prejemu na poslovno enoto podjetja ZIP, Narat Oton s.p., Polje pri Bistrici 10, 3256 Bistrica ob Sotli ali nas o tem pisno obvestite na info@zip.si v roku 14 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru morate najkasneje v naslednjih 14 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti. Vrnili vam bomo celotni plačani znesek naročila. Dolžni ste pokriti le stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani, v originalni embalaži in kompletni. Pri vračilu obvezno priložite originalni račun ali dobavnico.
Možnost vračila blaga oziroma odstopa od pogodbe ne velja v naslednjih primerih:
-če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe.
-pri programski opremi, če je potrošnik odprl pečat ali registriral ali aktiviral ključ.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot

V primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen.Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@zip.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tukaj

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Polje pri bistrici 10, Bistrica ob Sotli, ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami VZPot oziroma v enem letu za rabljeno blago. Med stvarne napake šteje:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Stroški komunikacijskega stredstva

Stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva pri naročanju se ne razlikujejo od osnovne tarife.

Servis

Servis izdelkov kupljenih v spletni trgovini ZIP.SI se vrši v pooblaščenih servisih dobaviteljev, ki so navedeni na garancijskem listu, ostalo v ZIP, Narat Oton s.p., Polje pri Bistrici 10, 3256 Bistrica ob Sotli.

Pogodba in hramba naročil

Naročila opravljena v spletni trgovini ZIP.SI in podatke o pogodbah hranimo na trdih diskih podjetja Zip Narat Oton s.p., Dednja vas 19, 8255 Pišece. Če kupec želi, se mu lahko pogodba ponovno pošlje po e-mailu ali klasični pošti.
Pogodbe so sklenjene v Slovenskem jeziku.

Varovanje osebnih podatkov

Spletna trgovina ZIP.SI se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. ZIP.SI ne bo nikoli prodal ali delil vaših osebnih podatkov s tretjimi osebami ali drugim podjetjem.
Vaše podatke uporabljamo le za nemoten potek naročil. Prav tako jih lahko uporabimo za prilagoditev delovanja spletne trgovine, kar bo povečalo učinkovitost ob brskanju in nakupovanju.

Napake v spletni trgovini ZIP.SI

Za morebitne napake v spletni trgovini ZIP.SI se vam vnaprej opravičujemo in prosimo za razumevanje. Hvaležni bi bili, če nas na njih opozorite, da jih bomo lahko popravili.

Slike

Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno dejanskega stanja.

Pritožbe in spori

ZIP.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. ZIP.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem ZIP.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 03 5804 370 ali po elektronski pošti na info@zip.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zip.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

ZIP.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ZIP.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ZIP, Narat Oton s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. ZIP.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

NOVO V PONUDBI